فشن ۱۱

نظرات 3 + ارسال نظر
روح اله بلوچی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام حامد جان..عکسها رو امدید..جالب هسته و خسته نباشی

مرسی روح ممنون

شازده خانوم سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

به قول فرانسوی ها ...اُ لا لا..
خیلی عالی شده.

ممنون مرسی

ستاره چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ http://rosva333.blogfa.com

سلام حامد جان
راستش من نظر کارشناسی نمی تونم بدم اما همینو بگم که عکاسی تو خونت پسر . تو یکی از معدود آدمهایی هستی که درست سر جاشون قرار گرفتند. فقط یه حسرت میمونه واسه من که چرا اهواز نیستی تا من پسرمو بیارم آتلیه ت یه عکس خوشگل ازش بگیری . الان 1.5 سالش و منم هنوز نتونستم یه عکاس حرفه ای اینجا پیدا کنم. یه خورده وسواسیم من .
بازم بهت تبریک میگم. کارت عالیه .
صادقانه بگم یه خورده حسودیم شد .بیشتر از این موفق باشی .

سلام ستاره خانوم شما لطف دارید ممنون از اینکه وقت گزاشتید و به فتو بلاگ ما سری زدید. خیلی خیلی خوشحالم کردید امید وارم یه روزی شما تشریف بیارید بندر و ما به تونیم ازتو و البته بچه تون عکس بگیریم و لطف و مهربونی شما رو جبران کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد